Newsletter | Sitemap | Επικοινωνία |
 
Ενδιαφέροντα Αρθρα
fagito.com

FAGITO.COM


Τηλ : +30 210 3424486
Fax No : +30 210 4828788
Email : fagito.com@gmail.com

Κεντρική Σελίδα » Τα Νέα μας » Πράσινο τσάι »
Πράσινο τσάι
Πράσινο τσάιΟι Ιάπωνες που πίνουν φανατικά πράσινο τσάι κινδυνεύουν λιγότερο από αγγειοπάθειες και ζουν περισσότερο από όσους δεν το εκτιμούν ιδιαίτερα, δείχνει 11ετής μελέτη σε δείγμα 40.000 ατόμων. Πάντως οι προηγούμενες ενδείξεις για προστασία από τον καρκίνο δεν επιβεβαιώνονται. Σε σχέση με το πιο διαδεδομένο μαύρο τσάι, το πράσινο τσάι περιέχει μεγαλύτερες ποσότητες πολυφαινολών, ουσιών με αντιοξειδωτική δράση που ίσως προστατεύουν τα αγγεία και κατ επέκταση μειώνουν τον κίνδυνο για καρδιοπάθειες και εγκεφαλικά επεισόδια.

Μελέτες σε πειραματόζωα υποδεικνύουν επίσης ότι μια άλλη κατηγορία ουσιών του πράσινου τσαγιού, οι κατεχίνες, μπορούν να συρρικνώνουν καρκινικούς όγκους. Και στις δύο περιπτώσεις η προστατευτική δράση δεν έχει αποδειχθεί σε έρευνες σε ανθρώπους, όπως έχει επισημάνει το αμερικανικό Εθνικό Κέντρο Καρκίνου και η Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων.

Η τελευταία μελέτη, που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση του Αμερικανικού Ιατρικού Συλλόγου, πραγματοποιήθηκε στη βορειοανατολική Ιαπωνία, όπου το πράσινο τσάι είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο ρόφημα. Οι γυναίκες που έπιναν πέντε ή περισσότερα φλιτζάνια πράσινο τσάι την μέρα ήταν 31% λιγότερο πιθανό να πεθάνουν από καρδιαγγειοπάθειες σε σχέση με τις γυναίκες που κατανάλωναν μόνο ένα φλιτζάνι. Στους άνδρες, η μείωση του κινδύνου ήταν μικρότερη, 22%. Το πράσινο τσάι φάνηκε μάλιστα ιδιαίτερα αποτελεσματικό στην πρόληψη εγκεφαλικών επεισοδίων από θρόμβο. Στις γυναίκες, πέντε φλιτζάνια μείωναν κατά 62% τον κίνδυνο τέτοιων εγκεφαλικών, ενώ στους άνδρες κατά 42%.
« πίσω