Newsletter | Sitemap | Επικοινωνία |
 
Ενδιαφέροντα Αρθρα
fagito.com

FAGITO.COM


Τηλ : +30 210 3424486
Fax No : +30 210 4828788
Email : fagito.com@gmail.com

Κεντρική Σελίδα » Τα Νέα μας » Μαύρη σοκολάτα »
Μαύρη σοκολάτα
Μαύρη σοκολάταΘετική επίδραση στην υγεία έχει η μαύρη σοκολάτα, σύμφωνα με μελέτη του ιατρικού εντύπου Journal of Nutrition.

Η εν λόγω έρευνα πραγματοποιήθηκε από επιστήμονες των Πανεπιστημίων «L‘Aquila», της Ιταλίας και «Tufts», της Βοστώνης, των ΗΠΑ. Σε αυτήν συμμετείχαν 19 υπερτασικοί άνθρωποι (11 άνδρες και 8 γυναίκες), οι οποίοι χωρίστηκαν σε 2 ομάδες. Τα μέλη και των δύο ομάδων κατανάλωναν για δύο εβδομάδες επί καθημερινής βάσης 100, γραμμάρια σοκολάτας, έκαστος. Η μόνη διαφορά ήταν στο είδος της σοκολάτας, καθώς αρχικά η πρώτη κατανάλωνε μαύρη σοκολάτα, ενώ η δεύτερη λευκή. Μετά τις δύο εβδομάδες, στην πρώτη ομάδα δινόταν λευκή σοκολάτα και στη δεύτερη μαύρη. Τα αποτελέσματα κατέδειξαν ότι η κατανάλωση μαύρης σοκολάτας μπορεί να οδηγήσει σε χαμηλότερα επίπεδα πίεσης και χοληστερόλης, ενώ η λευκή σοκολάτα δεν είχε την ίδια επίδραση. Η χαμηλότερη πίεση είναι υπεύθυνη για την βελτίωση της ψυχολογίας μας, που συνήθως νοιώθουμε μετά την κατανάλωσή της (κάτι αντίστοιχο με το σαφράν).

Σύμφωνα με τους επιστήμονες, αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η μαύρη σοκολάτα έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε κακάο. Το κακάο είναι πλούσιο σε φαινόλες, ένα αντιοξειδωτικό με ευεργετικές ιδιότητες για τον ανθρώπινο οργανισμό, το οποίο όπως υποστηρίζεται βοηθάει στην πρόληψη της αρτηριοσκλήρυνσης. Ισχυρίζονται μάλιστα πως για αυτόν το λόγο, η μαύρη σοκολάτα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης εμφράγματος, καρδιοπαθειών ή διαβήτη, και να μειώσει τους θανάτους που οφείλονται σε αυτές τις νόσους κατά ένα ποσοστό της τάξεως του 6%. Αντιθέτως, τόσο η λευκή σοκολάτα, όσο και η σοκολάτα γάλακτος, δεν μπορούν να επιφέρουν τα ίδια αποτελέσματα, καθώς δεν είναι πλούσιες σε φαινόλες.

Έτσι, βασιζόμενοι στην έρευνα, οι επιστήμονες θεωρούν πως ενδεχομένως η σοκολάτα να είναι σε θέση να βοηθήσει τους ασθενείς να βελτιώσουν την υγεία τους, χωρίς να χρειαστεί να λαμβάνουν συνταγογραφημένα φάρμακα. Πέραν της σοκολάτας, υπάρχουν και άλλες τροφές (και ροφήματα / ποτά) που έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε φαινόλες, όπως τα φρούτα, τα λαχανικά, το κόκκινο κρασί, το τσάι και το κακάο.

« πίσω