Ευεργετικό για την καρδιά το ελαιόλαδο

Μη σταματάτε να χρησιμοποιείτε το τόσο υγιεινό ελληνικό ελαιόλαδο, συνιστά ο γνωστός ομογενής καρδιολόγος και καθηγητής στο πανεπιστήμιο «Κολούμπια», Δρ. Δημήτριος Γεωργίου.
Ο Ελληνοαμερικανός επιστήμονας επικαλέστηκε πρόσφατη μελέτη ενός άλλου ομογενή ιατρού, του Δρ. Τριχόπουλου, ο οποίος απέδειξε με προσωπικές του έρευνες ότι οι άνθρωποι που χρησιμοποιούσαν μεσογειακή διατροφή και έτρωγαν ελαιόλαδο είχαν λιγότερα καρδιοαγγειακά προβλήματα και συνεπώς καλύτερη υγεία.
«Πρέπει να τρώμε περισσότερο ελαιόλαδο, λαχανικά και φρούτα και μαγειρευτό φαγητό κατσαρόλας με λάδι ελιάς, χωρίς βούτυρα και άλλα σχετικά» προειδοποίησε.
« πίσω